Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zásady dobré reklamy v kategorii FMCG.
Škoda, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Práce se zabývá analýzou forem nadlinkové a podlinkové komunikace a zachycuje faktory, které jsou pro úspěšnou tvorbu reklamy nejdůležitější. Jejich důležitost ilustruje v praktické části na konkrétních příkladech.
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.